TOIMITUSEHDOT
Toimitusaika
- Toimitan tilauksia vain Suomeen (Ahvenanmaa poislukien).
- Toimitan tilauksen kun maksusi näkyy tilillä (huomioithan, että pankkiyhteyksistä riippuen maksusuorituksen siirto voi kestää 1-3 arkipäivää).
- Tilaus on voimassa 7 vuorokautta - jos maksusi ei näy tilillä sinä aikana, tilauksesi voimassaolo päättyy.
.
Toimitustavat ja -kulut
Yli 50:n euron tilaukset toimituskuluitta.
(Tilauksen arvo ennen toimituskuluja)
.
Toimituksissa käytän Postia.
.
Pienlähetys:
0 - 100 g 2,90 euroa
100 - 250 g 3,50 euroa
250 - 500 g 4,00 euroa
Tilaus toimitetaan kirjeenä postiluukkuusi/-laatikkoosi. Ei lähetyksen seurantaa.
.
Postipaketti, nouto Postista:
5,90 euroa
Tilaus toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen, josta noudat pakettisi saapumisilmoituksen saatuasi. Saat saapumisilmoituksen Postilta tekstiviestinä (ja kopion ilmoituksesta myös sähköpostiisi).
HUOM: Lähetys on noudettava postista 7 vuorokauden sisällä. (Postin uusi lyhyempi säilytysaika 01.10.2017 alkaen)
HUOM: Noutamatta jääneestä minulle palautuneesta paketista maksat itse kaikki lähetyskulut (sekä postitus- että palautuskulut), myös mahdolliset paketin uudelleenlähetyskulut!
Noudathan siis pakettisi heti saapumisilmoituksen saatuasi.
Muista saapumisilmoitus ja henkilöllisyystodistus pakettia noutaessasi.
.
Postipaketti, nouto pakettiautomaatista:
5,90 euroa
- Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi on noudettavissa, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Viestissä on lokeron avauskoodi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.
- Valitse automaatilta "nouda paketti"
Näppäile automaattiin tekstiviestillä saamasi koodi. Automaatti ilmoittaa lokeron sijaintipaikan. Paina "Avaa lokero" -näppäintä ja lokero avautuu.
- Lokero avautuu
Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti.
.
HUOM: Lähetys on noudettava automaatista 7 vuorokauden sisällä. (Postin uusi lyhyempi säilytysaika 01.10.2017 alkaen)
HUOM: Noutamatta jääneestä minulle palautuneesta paketista maksat itse kaikki lähetyskulut (sekä postitus- että palautuskulut), myös mahdolliset paketin uudelleenlähetyskulut!
Noudathan siis pakettisi heti saapumisilmoituksen saatuasi.
.
Lähetysten seuranta
Postin lähetysseuranta
Syötä kenttään lähetystunnus ilman välilyöntejä.
---
Palautukset
- Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Ilmoita palautuksesta aina ensin minulle "ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostitse. Annan tarkemmat toimintaohjeet palautusta varten.
-
Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä palauttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Vastuullasi on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.
-
Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotteita. Huomioithan, että tuotteen on oltava täysin myyntikuntoinen eli avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuutta käytetty, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti. Tarkastan aina kaikki palautetut tuotteet ennen kuin teen hyvityksen.
- Palautukset lähetetään Postin kautta huolellisesti pakattuna niin etteivät tuotteet vahingoitu kuljetuksessa.
-
Palautuksesta aiheutuvat postituskulut maksat itse. En lunasta maksamattomia tai postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
.
Viallisen tuotteen palautus / hyvitys
Reklamointiaika on 14 vrk tuotteen vastaanottamisesta lukien.
Kaikista palautuksista / hyvityksistä on aina sovittava etukäteen. Ilmoita viallisesta tuotteesta "Ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostilla. Liitä mukaan kuva viallisesta tuotteesta.
.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta Posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille asti. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, kysy toimintaohjeet Postista ja tee vahinkoilmoitus.
Ilmoita vaurioituneesta lähetyksestä myös minulle "Ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostilla. Liitä mukaan kuva toimituksessa rikkoutuneesta tuotteesta.
Tilanteen mukaan sovitaan järkevin hyvitystapa.
.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat minut seuraavasti:
- "Ota yhteyttä"-lomakkeella
- Sähköpostilla: dolores@dolores.fi
.
Ylivoimainen este (Force majeure)
- En vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy vaikutusmahdollisuuksieni ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta toimintaani vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta
.
-krizze-