(Tilauksen arvo ennen toimituskuluja)
.
Toimituksissa käytämme Postia.
.
Pienlähetys:
0 - 100 g 2,90 euroa
100 - 250 g 3,50 euroa
250 - 500 g 4,00 euroa
Tilaus toimitetaan kirjeenä postiluukkuusi/-laatikkoosi. Ei lähetyksen seurantaa.
.
Postipaketti, nouto Postista:
0 - 2 kg 5,90 euroa
2 - 5 kg 8,00 euroa
5 - kg 10,00 euroa
Tilaus toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen, josta voit noutaa pakettisi saapumisilmoituksen saatuasi. Saat saapumisilmoituksen Postilta tekstiviestinä (ja kopion ilmoituksesta myös sähköpostiisi). Lähetys on noudettavissa Postista saapumisilmoituspäivänä klo 18 jälkeen.
HUOM: Lähetys on noudettava postista 7 vuorokauden sisällä. (Postin uusi lyhyempi säilytysaika 01.10.2017 alkaen)
HUOM: Noutamatta jääneestä meille palautuneesta paketista maksat itse kaikki lähetyskulut (sekä postitus- että palautuskulut), myös mahdolliset paketin uudelleenlähetyskulut!
Noudathan siis pakettisi heti saapumisilmoituksen saatuasi.
Muista saapumisilmoitus ja henkilöllisyystodistus pakettia noutaessasi.
.
Postipaketti, nouto pakettiautomaatista:
5,90 euroa
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Viestissä on lokeron avauskoodi, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.
Näppäile automaattiin tekstiviestillä saamasi koodi. Automaatti ilmoittaa lokeron sijaintipaikan. Paina "Avaa lokero" -näppäintä ja lokero avautuu.
Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti.
.
HUOM: Lähetys on noudettava automaatista 7 vuorokauden sisällä. (Postin uusi lyhyempi säilytysaika 01.10.2017 alkaen)
HUOM: Noutamatta jääneestä meille palautuneesta paketista maksat itse kaikki lähetyskulut (sekä postitus- että palautuskulut), myös mahdolliset paketin uudelleenlähetyskulut!
Noudathan siis pakettisi heti saapumisilmoituksen saatuasi.
.
Postin lähetysseuranta
Syötä kenttään lähetystunnus ilman välilyöntejä.
Ilmoita palautuksesta aina ensin meille "ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostitse. Annamme tarkemmat toimintaohjeet palautusta varten.
Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä palauttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Vastuullasi on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.
Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotteita. Huomioithan, että tuotteen on oltava täysin myyntikuntoinen eli avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuutta käytetty, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti. Tarkastamme aina kaikki palautetut tuotteet ennen kuin teemme hyvityksen.
Palautuksesta aiheutuvat postituskulut maksat itse. Emme lunasta maksamattomia tai postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Reklamointiaika on 14 vrk tuotteen vastaanottamisesta lukien.
Kaikista palautuksista / hyvityksistä on aina sovittava etukäteen. Ilmoita meille viallisesta tuotteesta "Ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostilla. Liitä mukaan kuva viallisesta tuotteesta.
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta Posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille asti. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, kysy toimintaohjeet Postista ja tee vahinkoilmoitus.
Ilmoita vaurioituneesta lähetyksestä myös meille "Ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostilla. Liitä mukaan kuva toimituksessa rikkoontuneesta tuotteesta.
Tilanteen mukaan sovitaan järkevin hyvitystapa.
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- "Ota yhteyttä"-lomakkeella
- Sähköpostilla: dolores@dolores.fi