TOIMITUSEHDOT

Toimitusaika

  • Toimitamme tilauksia vain Suomeen (Ahvenanmaa poislukien).
  • Checkout.fin kautta maksetut tilaukset pyrimme mahdollisuuksien mukaan toimittamaan Postiin jo tilauspäivänä, viimeistään noin viikon sisällä maksun saapumisesta. Mikäli toimitusaika on olennaisesti pidempi, ilmoitamme siitä sähköpostitse.
  • Pankkisiirrolla maksetut tilaukset toimitamme kun maksusi näkyy tilillämme (huomioithan, että pankkiyhteyksistä riippuen maksusuorituksen siirto voi kestää 1-3 arkipäivää). Tilaus on voimassa 7 arkipäivää, jos maksusi ei näy tilillämme sinä aikana, tilauksesi voimassaolo päättyy.

.

Toimitustavat ja -kulut

Yli 70:n euron tilaukset toimituskuluitta.

(Tilauksen arvo ennen toimituskuluja)

.

Toimituksissa käytämme Postia.

.

Pienlähetys:

0 - 100 g          3,00 euroa

100 - 250 g      3,50 euroa

250 - 500 g      4,00 euroa

Tilaus toimitetaan kirjeenä postiluukkuusi/-laatikkoosi. Ei lähetyksen seurantaa.
.

Postipaketti, nouto Postista:

0 - 2 kg  6,50 euroa

2 - 5 kg  8,00 euroa

5 -    kg  10,00 euroa

Tilaus toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen, josta voit noutaa pakettisi saapumisilmoituksen saatuasi. Saat saapumisilmoituksen Postilta tekstiviestinä (ja kopion ilmoituksesta myös sähköpostiisi).  Lähetys on noudettavissa Postista saapumisilmoituspäivänä klo 18 jälkeen.

HUOM: Lähetys on noudettava postista 7 vuorokauden sisällä. (Postin uusi lyhyempi säilytysaika 01.10.2017 alkaen)

Muista saapumisilmoitus ja henkilöllisyystodistus pakettia noutaessasi.

Postin palvelupisteet

.

Postipaketti, nouto pakettiautomaatista:

6,50 euroa

  •  Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin

Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Viestissä on lokeron avauskoodi, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.

  •  Valitse automaatilta "nouda paketti"

Näppäile automaattiin tekstiviestillä saamasi koodi. Automaatti ilmoittaa lokeron sijaintipaikan. Paina "Avaa lokero" -näppäintä ja lokero avautuu.

  •  Lokero avautuu

Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti.

Postin Pakettiautomaatit

.

Lähetysten seuranta

Postin lähetysseuranta
Syötä kenttään lähetystunnus ilman välilyöntejä.

---

Palautukset 

  • Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

    Ilmoita palautuksesta aina ensin meille "ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostitse. Annamme tarkemmat toimintaohjeet palautusta varten.

  • Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä palauttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Vastuullasi on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.

  • Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotteita. Huomioithan, että tuotteen on oltava täysin myyntikuntoinen eli avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuutta käytetty, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti. Tarkastamme aina kaikki palautetut tuotteet ennen kuin teemme hyvityksen.

  • Palautukset lähetetään Postin kautta huolellisesti pakattuna niin etteivät tuotteet vahingoitu kuljetuksessa.
  • Palautuksesta aiheutuvat postituskulut maksat itse. Emme lunasta maksamattomia tai postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Viallisen tuotteen palautus / hyvitys

Reklamointiaika on 14 vrk tuotteen vastaanottamisesta lukien.

Kaikista palautuksista / hyvityksistä on aina sovittava etukäteen.  Ilmoita meille viallisesta tuotteesta "Ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostilla. Liitä mukaan kuva viallisesta tuotteesta.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta Posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille asti. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, kysy toimintaohjeet Postista ja tee vahinkoilmoitus.

Ilmoita vaurioituneesta lähetyksestä myös meille "Ota yhteyttä"-lomakkeella tai sähköpostilla. Liitä mukaan kuva toimituksessa rikkoontuneesta tuotteesta. 

Tilanteen mukaan sovitaan järkevin hyvitystapa.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- "Ota yhteyttä"-lomakkeella
- Sähköpostilla: dolores@dolores.fi

Ylivoimainen este (Force majeure)

  • Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta toimintaamme vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta